Merveegoksu İlk gebeligimde 20.haftamda serklaj olmuştum. Şuan 2.gebeligim ve 16.haftamdayim 2 aydır perinotoloji doktoruna gidiyorum rahim ağzı uzunlugumun 5cm olduğunu ve dikise gerek görmediğini söylüyor.ikinci gebeligini sıkıntısız geçiren var mı bu şekilde