alyamm_33 Merhabalar kızlar sabah doktora gittim Bebek iyi dedi gelişiminde sıkıntı yok doktordan geldikten sonra iki karsıkta sancılar durmadı regl sancısı gibi biri geliyor biri çıkıyor sizde böyle oldu mu ya da bunlar normal mi ben korkmaya başladım
trknnckrr alyamm_33 aynı söylediğin şekilde olduğunda düşük yaptım. Bence mutlaka gitmelisin. En doğru bilgiyi doktor vericektir
Civciv53 alyamm_33 valla sancınız varsa hiç beklemeyin. Bende 19. Hftada kızımı kaybettim benim de gebeliğim kanamalıydı ve en son nişanım gelmişti. Benim ağrım yoktu ama rahim ağzı yetmezliği varmış bende. Ben bunu hastaneye yatışım verildiğinde bebeğin kesesinin vajinamda olduğu zaman anladım. Çok geçti. İhmal etmeyin hemen acile gidin.
Narineee alyamm_33 bende öyleydim şuan 17+4 ama gittiğimde iyiydi herşey soğuk almışsın usutmussun dedi doktorum bana
alyamm_33 trknnckrr gerçekten mi kaç haftalık düşük yaptınız ben baştan beri kanamalı bir gebelik geçiriyorum riskli 2 kasıkta da bir sancı giriyor biri çıkıyor regl olacak gibi
erenilhan Aralıklarla giriyorsa sancıdır muhakkak tekrar gidin hiç beklemeyin. Sancım var diyin ağrı demeyin idrar yolu enf sanmıştı bende gerizekalılar. Sancı kesmek için ilaçlar var kesiyorlar korkmayın ama muhakkak gidin
alyamm_33 erenilhan evet aralıklarla giriyor ayakta durunca daha fazla oluyor Sabah gittim doktora bir şey yoktu ama geldikten sonra felaket şekilde şimdi işim yok eşim geldiğinde direkt acile gideceğim idrar yolu enfeksiyonu çok yüksek artı idrarımda kanama da var benim geçmiyor yani antibiyotik kullanıyorum bilmiyorum ya şimdi çok korktum
trknnckrr alyamm_33 4-5. Haftalıktı öğrediğimiz 2. Gün kaybettik. Bende ilk anlamadım yerleşme ağrısı gibi düşündüm. Hastaneye gittiğimizde düşmüştü
erenilhan alyamm_33 düzenli aralıklar olması önemli mesela 15 dk da bir giriyordu benim 1 gece boyunca öyle oldu. Dayanılmayacak gibi değildi. Enfeksiyonum vardı ama idrar yolu enf ağrısı ne bileyim 2 saat sürer sonra geçer 15 dkda bir girmez. Ben buradan anlamıştım ama doktorlar anlamadı sağolsunlar. Rahim ağzı ölçülüyor mu vajinal sizin acile gidince rahim ağzını da sorun. Gerçi sizin çocuğunuz var heralde rahim ağzı yetmezliği olsa onda da olurdu
Evhamlikurabiyeanne 1 haftadir regli agrisi gibi agri oluyor ama arada sürekli degil doktor rahim büyüyor normal demisti asiri olmadigi surece tabii ben de 17+2 yim sizin düzenli araliklarlaysa mutlaka acile gidin
alyamm_33 Evhamlikurabiyeanne 6 saattir var 10 dakikada bir sancı giriyor hem sağ hem sol Sabah gittim Bebek iyi dedi suyu her şey normal dedi düşük riskin de artık yok dediler bilmiyorum ya ama acile gideceğim bakalım ne diyecekler ma benim enfeksiyon değerim çok yüksek idrar yolunda ve böbreklerimde onlar ın etkisi olabilir mi
Evhamlikurabiyeanne alyamm_33 Siz bence ambulansla gidin esinizi bekliyorsaniz bile beklemeyin idrar yolu enfeksiyonu sanci yapar mi bilmem ama düzenli sanci olmamasi gerekir
alyamm_33 Evhamlikurabiyeanne erkek kardeşimi aradım onunla gideceğim inşallah Bir sıkıntı yoktur o kadar korkuyorum ki
alyamm_33 erenilhan benim iki tane oğlum var rahim ölçümlerim temiz plasenta sıkıntı yok sabah yine hepsine baktı doktor hiçbir sıkıntı yok dedi suyu iyi aniden gelişti bu böyle özel bölgemde tahriş ve yanma çok fazla var ama gideceğim şimdi
erenilhan Yatış verirlerse kabul edin hem enfeksiyon için damardan alırsınız hem de sancı için takipli olursunuz
alyamm_33 Civciv53 gittim çok şükür idrar yollarımla taş düşürüyormuşum sancım oradan geliyor bebeğim de oynamıyormuş hani stresten sancıdan
Civciv53 alyamm_33 ay çok geçmiş olsun canım Allah şafi ismiyle şifa versin valla korktum bende Allah düşmanımın başına bile vermesin evlat kaybı 🤲🏻
Mutlucuk alyamm_33 bnm de geçen ay ole olmuştu sürekli düzenli aralıklarla sancı girip çıkıyordu çok korktum zaten riskli gebelik idrar da temiz çıkıyordu yatış yapılıp düzenli takip yapmşlrdı servikal yetmezlik 37 mm iyi dedi ama geçen yine ole oldu ben de acep böbrekler mi apandis mi sancı yapıyor diye düşündüm sizin ultrason da mı anlaşıldı ? Nasıl fark edildi
Hanifeakbayrak alyamm_33 rabbim şifa versin inşallah kolaylıkla düşürürsünüz bebeğinize birşey olmamış elhamdülillah
Minupa--03 alyamm_33 Allah yardımcın olsun Şafi ismiyle şifa versin tez zamanda zaten çok zor taş düşürmek bide hamilesin kıyamam şimdi nasılsın