Merhaba hanımlar, bugün detaylı ultrasona girdim ancak bebeğin ayrıntılarını görmek için kasıklarıma o kadar çok bastırdı ki doktor sağ kasığım karnım halen ağrıyor. Muayene bu şekilde mi oluyor ben çok endişelendim. Bilgisi olanlar yazarsa çok mutlu olurum.