Denizbllt küvözün bebeğim kilosuyla alakası yokmuş, zaten 37 itibariyle bebekler prematüre sayılmıyorlar. çok şükür gelişmişti bizimkinin ciğerleri. çift kordon dolayısıyla 37de aldılar. Şimdi bir aylığız bir sıkıntımız da olmadı Allah’a şükür. Siz de sağlıkla kucağınıza alın inşallah