Pamuk inşallah benim serklajım da görevini yapar. Açıkçası hiç tanımadığım bir doktora yaptırdım serklajı, perinatolog kendisi ama daha önce serklaj vakalarında başarılımıydı bilemiyorum , o yüzden bebek serklaja dayanmadan sağlamlığını bilemeyeceğim maalesef. Vajinal enfeksiyonum hep temiz çıktı şükür, idrarda da lökosit zaman zaman hafif yüksek çıksa da kültürde üreme olmadığı için enfeksiyon var diyemeyiz dedi doktorum antibiyotik vermedi. Crp de 3 5 7 gibi çıkıyor.