Smeyye-425 39+4 günlük hamileyim doktor hafta içi suni ile doğum başlatmayı teklif etti ne zmana kadar doğmaz ise kabul etmeliyim 3 cm acıktığım vqr 4 haftadır nst de 33 haftadan beri sancılar da var ama düzenli doğum sancisi olmadı daha
Merve1414 Smeyye-425 ben olsam kabul ederim boşuna 41 lere kadar beklemeyin bende doktoruna dedim 41 e kadar beklemeyelim öncekiler gibi suni sanciyi verseniz 38 de olmaz kendi sancimla olamzsa öyle dedi kesin 41 e kadar yolu var daha önceki 2 dogumumsa 41 haftalık oldu
Beren01_ Smeyye-425 Bence beklemenin bir anlamı yok şuan bende 39+4 hiç açikligim yok sizin gibi 3 cm olsaydı kabul ederdim . Beklemekte o halde uyuyamamak oturamamak kalkamamakta insanı yoruyor canım
MinikkCivcivim Smeyye-425 3 cmm aciginiz var bence bekleyin hic olmasa kabul edin derdim ama gerk varmi bilemedim
Alinrabia Merve1414 bn 41 e kadr bekledım sunı sancıyla 41+2 de kızımı dunyaya getırdım bnce beklemelısın
Smeyye-425 Merve1414 doktor da beklemek istemiyor zaten ciğerleri gelişmiştir dedi kaka yapma durumu olabiliyor anne karninda niye riske atıyorsun ki dedi suni sancıya da çok zor diyorlar kafam o kadar karışık ki
Ebru3457 Ben bugün tam 41 haftalığım devlet hastanesine gidiyorum orada 42 ye kadar bekliyorlar son 1 haftam kaldı bu 1 hafta içinde de sancım başlamazsa suniyle başlatacaklarını söylediler
Smeyye-425 Ebru3457 bende devlet hastanesine gidiyorum bana 39 den beri suni ile doğum başlatmayı söylüyorlar acıklığım olduğu için sanırım
Merve1414 Smeyye-425 o herkeste farklı canım bak 3. Hamileliğim hiç birir birbirine benzemiyor ve doğumdaki sancida ilmiyle ikinci arasidna çok fark var suni aslında kolaylaştırıyor da bence doğumu ve kişiden kişiye değişiyor 1 saat sancı çekip dofuranda var 4 saat 12 saat cekende önemli olan sancılarını ayakta ve derin nefes alip vererek karşıla bil bol yürü sonu güzel bitiyor
Gorkemm Smeyye-425 ben suni sancı ile doğum yaptım normal sancıyı bilmediğim için karlılaştırma yapamam ama açıkçası benim hiç açılmamda yoktu ona rağmen kolay bi doğum oldu gözünüzü korkutmayın herkesin aşı eşiği farklı yan odamda kadının biri bir yerlere vurup duruyordu acıyor diye ve ben daha suni sancı bile almaya başlamamıştım o kadar korkmuştum ki ama hiçte öyle bağıracak kadar bi acı yaşamadım şükür ki
biranne__ Smeyye-425 doktor böyle diyorsa bence bekleme riske atma madem riski var doktoru dinlemek en iyisi belkide kafanda kurduğun gibi olmaz
Alinrabia Smeyye-425 evet zorlandım ama 24 saat dolmadan dogurmustum bebegını kucagına aldıgında hepsı gecıyor valla
Hamdiyevural Smeyye-425 3 cm acikllik var diyorsunuz sancıniz gelirse acilmaniz kolay olur bnce sancinizi bekleyin kendi sancıniz suzni sancı kadar ağır değil suni sancı sürekli olarak ağrınız oluyor ama kendi samciniz az da olsa arada duruyor kendi fikrimm ilk çocuğumda suni kabul ettim pişman oldum
Zeynomsu Smeyye-425 youtıbe da hareketler dilan var denediniz mi onlrı? Bi arkadaşım 39 da o videoyu yaptı gece suyu geldi. Tek sebebi bu mu bilmiyorum ama o bunun işe yaradığını söylüyor. Ay bu bebeler ne kadar yavaş valla hiçbiri gelmek istemiyorlar 😅
Smeyye-425 Alinrabia sağlıkla inşallah bizde aliriz o kadar stresli ve gerginim ki ne yapacağımı şaşırdım
Ebru3457 Smeyye-425 olabilir canım benim gittiğim hastane açıklığı da bakmadı sancım başlamadığı için 42 ye kadar bekliyorlar sen ne kaç haftalık oldun
Alinrabia Smeyye-425 sakın stres yapma anı yaşa o anın tadını cıkar hersey gecıyor kucagına aldıgında hepsı bıtmıs oluyor emın ol