MonicaGeller hiç kendinizi kötü hissetmeyin daha iki hafta öncesinde 20 haftalık hamileyken yani asla hissetmiyordum bende bir şey oldu sandım ama benim küçük prensesimin maşallahı var ☺️ o herkeste oluyor hormonlardan dolayı bir günü bir günü tutmuyor ☺️ siz rahat olun ileride hareketliğinde tamamen bir daha yaşamıyorsunuz ☺️ şuan da 22 deyim ve hareketleri daha net hissediyorum unutacak gibi olsam kızım hareketi ile hatırlatıyor ahahah 🥹