-Themother- Kızlar bugün ilk ultrasona girdim. Pazartesi beta 2100 idi. Bugün keseyi gördük bebek görünmedi. 4+5 im ama ultrasonda kese 6 haftalık göründü. Biliyorum daha erken ama bebeği görmeyince endişe duydum, korkuyorum. Morale ihtiyacım var 🍀
Tgcmr -Themother- doktor ne dedı bu duruma ne zaman gidiceksin bir daha benım salı 237 persembe 607 cıktı carsamba gel dedi dr bakalım keseye bakacak sanırım 2.gebeliğim 5 yasında hi oğlum var yasım 36 bıraz ondan korkuyorm
zeyasya -Themother- o haftalarda gözükmemişti benimde sadece keseyi görmüştük 6 haftalık falandı bebegi gördügümüzde inşallah sizinde öyle olur strese girmeyin siz 💐
Damla_pelin -Themother- benmde öyleydi kese var ama bebek yok dedi 3 hafta bekledim, 8 haftalıkken kalp atışı ile göründü 😊🙏🏻
-Themother- Tgcmr dr 1 hafta sonra bebek izlenimi almamız gerek gelin dedi. Ben bu sefer devlete değil özele randevu aldım 30 marta..nasıl dayanıp sabrederim bilmiyorum. Benim de 2. gebelik
zeyasya -Themother- benim ilk muaynem alttandı haftası küçük oldugu için sadece keseyi görmüştüm işte sonra 2 hafta sonra gel dedi doktorum yine alttan muayne oldum bebegi ve kalp atışını gördük duyduk sizde neden öyle oldu bir fikrim yok
-Themother- zeyasya alttan muayene teklif etmedi dr. Ben de istemezdim zaten. Bir an önce randevum gelsin istiyorum