Evinaram bende kullandım. Baş ağrısı oldu evet bide boyle bayılacakmışsin gıbı boyle elim kolum bi anda düşüyodu bıde aşırı ishal yaptı. Bi yere gidemez olmuştum aniden fenalaşıyodum beynım donuyodu ter akıyodu başımdan. Biraktiğim an geçti kullanamadım daha doktor kullan dedı ama yok valla yığılıp kalıyodum sürekli