Bas agrınız var mı sızlerde de proteınden kaynaklı mı acaba normalde mıgrenım var bı kac gundur agrıyordu sonra gectı ama zaman zaman yıne basım agrıyor mıgrenım mı yoksa protein den kaynaklı mı tedırgın oluyorum doktor gebelık zehırlenmesı degıldır odem yok hıc bı yerınde dedı ama korkuyorum kımısı burda bas agrıdı zehırlenme demıs