Suhiss Cok duzensiz sancilarim var bir gun bir saat surundurdu sonra kesildi bazen bikac dklik hafif hafif girip geri geciyo. Acilmam falan zaten yok. Bu durumda olup da 40a kadar normal doguran var mi?
132025 Suhiss ben 40+0 da doğurdum hiç sancım yoktu suni ile başlatıldı bebek kanala inmemişti sancılarla indi ama 2 cm açıklığım vardı benim
Dnmzzeda 132025 Benim de 38+6 2 cm açıklık var kanala tam girmemiş rahşm ağzı kapalı nasıl olacak hiç bilmiyorum