Hep burda pozitif normal doğum hikayelerini okuyup mutlu olurdum çok şükür banada nasip oldu rabbim herkesi bir avazda kurtarsın öncelikle 12 mart gecesi artık tam kırk haftaya girdiğimiz için ertesi gün doktoruma muayenemiz vardi duruma gore bekleyip ya da suni sanciyla baslatmak icin gece 4 civari regl agrisi gibi agri uykumdan uyandirdi tuvalete gittim ishaldim zaten rahatlayip geri yattim yarim saat sonra tekrar yine ayni tuvalete gittim normalde de siddetli regl agrilarim olurdu onun aynisiydi o yuzden cok onem vermedim baktim gecmiyo belimden asagiya sicak su tuttum iyi geldi ben hala acaba gercek mi yalanci sanci mi diye dusunurken saat 6 olmustu esimi kaldirdim dusa girdim tekrar uzerimi giyindim kontrol icin yola ciktik bu arada oturdugumuz yer ile dogum yaptigim hastane arasi 1 saat mesafe yolda artik agrilar 4 dakikada bire dusmustu saat 8 bucuk civari hastaneye girdim hemen muayene ettiler veee acikligim 5-6 cm dogum baslamis🤪 ben şok nstye baglandim sonra dogum odasina aldilar acilma kolaylassin diye serumdan ilac bagladilar suyum gelmedigi icin ebe kendi patlatti sanci cekerken yatakta nstye bagli olmak cok kotuydu en zor anlar o andi surekli istemsiz ıkınıyodum tek yaptigim hata ebe ıkınma dedigi anda istemsiz ıkınmalarim oldu ondan biraz dikisim fazla ama onemi yok suyum patlatildiktan sonra 10:40 civari kızım dunyaya geldi cok sukur onu gordugum an butun acilarim gitti zaten dikisleri bile hissetmedim cok guzel bir duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin bu da benim dogum hikayem😊🧿🥰