9haftalık gebeyim 2buçuk yaşında oğlum var .çok halsizim sürekli uzanmak istiyorum midem bulanıyor iştahım Yok .Kendi kendime vicdan yapıyorum oğlumla ilgilenemiyorum diye.Oruçta tutmaya çalıştım tansiyonum 3e düştü.Onunda vicdan azabını yaşıyorum çünkü etrafim ben hamileyken sıcaklarda tuttum diyen akrabalarımla dolu.Allah hepimizin yardımcısı olsun