Kızlar bı arkadaşım adına yazıyorum. Arkadasım 4+0 da adetine 4 gün varken 43 beta ile hamile olduğunu öğrendi. Ancak henüz kadın doğuma gitmedi. Bugün 4+3 akıntısı gelmiş kahverengimsi. Pazartesi günü kadın doğuma gidicekti ama bugün acile gitmesine gerek var mı? Kimyasal mı yoksa yerleşme kanaması olabilir mi?