25+4 haftalık hamileyim bazı günler hareket ediyor (çok fazla değil) bazı günler bugün gibi mesela hiç etmedi yani hareket ettiği günler de öyle çok fazla vurmuyor kendimi kötü hissediyorum daha dün kontrole gittim hiçbir problem yok sizce haftama göre az hareket etmesi normal mi doktoruma sormayı unuttum siz de aynı durumu yaşadınız mı? Bu arada şekerli şeyler de yiyorum sol tarafıma da yatıyorum yani yapılması gereken her şeyi yapıyorum ama çoğu zaman hareket etmiyor galiba keyfine göre hareket ediyor anlayamadım :( endişe ediyorum