Benimde 28de gittik 1260 dedi. Dün gittim 30+2 1420dedi. Yani iki haftadan fazla oldu sadece 160mi almış. Dünden beri kafama takılmış bu konu. Ve geçen gittiğimde 1 hafta önde demişlerdi. Ama dün gidince normal dedi haftasına göre. Sütlü kakao içmeye de korkuyorum şeker yapar diye çocuğa. Geri kalan kilo aldıran herşeyide yiyorum 🤦ama en büyük sorunum benim tansiyon sorunum var o da kilo aldırmıyor aslında dedi doktorum dün .