Uysll ben ilk 2 ay evdeydim sonra 3 ay calıstım calısırken gerçekten bi sorun yoktu sürekli kusuyordum ama yapmam gereken bi iş vardı devam etmeye şartladıgım icin kendimi sorunsuz atlattım sonra eve geçtim ayılıp bayılmalar bende çözemedim çok garip bi süreç