yeni-annelik gokcegn21 12 haftalıkken tahminde bulunmuştu doktor %90 erkek diye nipt testiyle beraber kesinleşti tam 14. Haftamda öğrendim canım ilk gebeliğim
gokcegn21 yeni-annelik anladım canm. Benim de ikinci gebeliğim şuan 13+4 günlüğüm çok heyecanlıyım cinsiyet için kararsız kaldım ne zaman gideyim diye. Kızımı geç öğrendim hep terstir
yeni-annelik gokcegn21 doğru pozisyondaysa doktor söylüyor haftanız tahminde bulunması için yeterli bence canım ama en net 16. Haftada öğrenilir demişti doktorum
gokcegn21 yeni-annelik evet pozisyon da önemli ben kızımı net olarak 20 de öğrendim bunda 15 te gitmeyi düşünüyorum inşallah öğrenirim yaa
Semaahmet0112 Bana da bakarmısınız lütfen doktor banada haftaya gel dedi net söyleyeyim diye merak ediyorum 🫣🥰❤️