Alpbusee Tansiyon hiç yasamadim ama iki gebeliğimde de gebelik şekeri çıktı insülin kullandım ilk oğluma 4 kilo şeker bebeğe geçti bir sürü sağlık problemi olacak doğmaz normal kafası büyük dediler kanala sıkışıp ölebilir dediler beni korkuttular bebek doğum pozisyonundaydi 4 cm de açıklık vardı nasıl korktuysam bir döndü makat o kadar açıklıkla sezeryanla doğum yaptım Çocuk da 3280 gram doğdu şeker falanda geçmemiş şimdi 6 yaşında elhamdülillah
Doktorlar tedbir amaçlı olarak ağır konuşabiliyorlar elbette şeker tehlikeli ama dikkat edilmeyince tehlikeli ikinci bebeğimde 24. Haftada erkenden başladık
insülinine 29. Haftadayız şuan düzenli kontrol altındayiz