aslip7 1fatma_nurr ben de 22 haftalığım ve karnım iki gündür ağrıyır sırt ağrısı bel ağrısı da ara ara geliyor
heffalump18 1fatma_nurr benimde oluyor maalesef özellikle akşamları günün yorgunluğu çöküyor sanırım alt karın bölgesinde kasılma belde ağrı, normalde de bel fıtığım olduğu için zaten bazı günler çok şiddetli olabiliyor ama bu haftalardan sonra artık normal bence
sedasvs Benim sezaryen dikişimin hemen altında 5-10dkda bir bi vurup kaçan bir ağrı var 23.haftadayım ikiz gebeyim. Bebeklerimde o taraftaki baş geliş pozisyonunda. Acaba kafası mı yoksa yalancı sancı mı? :(