nnurergun_1103 Deletedmom_789 21+2 de 470 gramdi bebişim biraz önden gidiyor benim o yüzden iyi denilmişti kilosuna
Deletedmom_789 mombarbie_ ben 200 bekliyodum çünkü hem sağlıksız hem düzensiz hepmde çok az yiyenbir insanım ama bence iyiymiş gramı
iremd-1798 Deletedmom_789 21 de gittim bende 379 gramdı. Doktor haftasına göre uyumlu dedi ama ilk kızımda ufak doğdu şuan zayıf ama sağlıklı ve boyu uzun sanırım bu minnoşta öyle olacak ❤️❤️
izobellaaa-_- Deletedmom_789 hiç belli olmaz doktor 5 gün boyu önde kilosu normal dedi biz de biraz uzunuz belki ondandır 😂
iremd-1798 Deletedmom_789 25 cm olması lazım ☺️hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah ❤️ ilk kızım da 56 cm 2200 gram doğdu 🌹