Arkadaşlar buraya bu konu hakkında daha önce de yazdım şu an 17 haftalık hamileyim bir buçuk aydır devam eden bir öksürük var artık gecem gündüzüm yok oturur pozisyonda uyuyorum asla uzanamıyorum, defalarca doktora gittim 3 kutu antibiyotik kullandım herşeyi denedim gücüm de kalmadı benim gibi olan var mı önerebileceğiniz şeyler var mı yardımcı olur musunuz