Ben de 37. Haftadayim ve hala ters bebeğim. Sebebini sorduğumda doktorum bazen rahimden bazen bebekten kaynaklı olabilir böyle rastladığımız şeyler dedi kesinlikle kötü dusunmeyin. Gelişimi suyu kilosu her şeyi normal çok şükür sadece duruşu yüzünden böyle endişelenmeyin. Hep normal doğum istiyordum sezeryan günü aldık mecburen 39 a kadar dönmezse sezeryan olacağım ama doktorum da normal doğumu desteklediği için sezeryana almadan önce bakicam donmusse yapmayız normali bekleriz dedi. Son ana kadar dönme ihtimali var yani