Btldrcn Merhaba kızlar kafamda deli sorular yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻 Adetim her ay çok düzenlidir benim geçen ay hem adet gördüm ham ara kanama gördüm bu ay ise adetim 14 gün gecikti hem idrarda hem de kan da negatif çıkıyor en son Çarşamba günü yaptırdık negatif 👎 hala hamile olma ihtimalim var mı yoksa düzenim mi Bozuldu ara kanamadan dolayı ?
Denizanne Btldrcn ben 10 ay denedim ve normalde denemeye başlamadan önce düzenli olan regl döngüm bu 10 ay içinde sarpa sardı her ay gecikti ve her ay hamileyim diye düşündüm. Kaderin ve beyinlerimizin cilvesi galiba 😩 ama sabret geç olsun güç olmasın
Irmakelizim06 Düzenin bozulmuş olabilir canım ilaç falan kullandıysan etkilemiştir benm 7 gün gecikmişti evdeki testte 2. Çizgi silikti
Btldrcn AlyaSu ya belki de çok kafaya taktığım için adetim de olmuyor inşallah geç döllenmedir benimki baya bi geçti gerçi 😕
Btldrcn Irmakelizim06 bazen de diyorum bu düZensiZlik belki de vücut kendini hazırlıyordur olumlu bakmaya çalışıyorum 🤲 amin canım inşallah bize de dua edin hamilelerin duaları kabul olurmuş sağlıcakla al kucağına 🤲🏻
Irmakelizim06 Btldrcn insallah kalırsın canım olabilir kader birazda ben mesela yaz doğum kontrol hapı kullanıyodum bıraktığım an hamile kaldım aslında planlarımda çocuk yoktu 3 gün adet oluyorum diye bıraktım hapı vücut dengem bozuldu diye
Btldrcn Denizanne aklımda o mucize varken en ufak birşey belirti olarak görüyorum 😩 siz hamile misiniz şuan
Deryamira Bendede aynı şey oldu adetim 12gün gecikti 1hafta önce test yaptırdım kanda negatif çıktı 2gün önce tekrar yaptım pozitif çıktı geç döllenme diye bir şey var ben adet tarihime göre 6haftalık hamile olmam gerekiyor ama 4haftalık hamileyim
Btldrcn Deryamira yaa ne güzel bir yorumdu bu 🥰 gözünüz aydın inşallah darısı bekleyen herkese bana olsun çok heveslenmemeye çalışıyorum ama içimde de bu umut hep var 🤲
Deryamira Btldrcn rabbim isteyen herkese versin inşallah hamilesinizdir umudunuzu yitirmeyin pozitif olun hep haftaya tekrar test yaptırın adet olmazsanız
Dderryaa Btldrcn benimde sen gibi öle olmuştu 16.gün adet olmuştm doktora gittiğim olduğum gün dvitabım galan düşük çıkmıştı bide stresten demişti