Tubissyy Melek2023 yatış veriyorlar mı acaba yoksa kendi sancınızı mı bekliyorlar bende 38 haftalığım 3 cm açıklığım var yarın kontrole gideceğiz ne olacak bilmiyorum
_Hulya7106 Tubissyy kaçıncı haftadan beri 3 cm açıklığınız bu açıklık olana kadar neler yaptınız peki
Tubissyy _Hulya7106 Geçen hafta yani 37.hafta da çatı muaynesi oldum o zaman dedi doktor.Hurma yedim,sıcak suda oturdum,egzersizler yaptım
Mathilda14 Tubissyy ben ilk doğumumda evde sancı çekip suyumun gelmesiyle hastaneye gitmiştim gittiğimde 3,5 cm demişlerdi ne güzel sizin şimdiden 3 🤣
_Hulya7106 Tubissyy her gün mü sıcak suda oturdunuz acaba ne kadar süre kaldınız sıcak suda ? Bende başlayacağım 36+4 üm 38 de yapcam dedi doktorum inşallah benimde açıklık çıkar sağ saglim bir sancıda bir avazda kucağımıza alırız inşallah 🫶🏻
Tubissyy _Hulya7106 evet her gün 10 dakika oturdum hala da oturmaya devam ediyorum inşallah canım hayırlısıyla sağlıkla sıhhatle alırız 🧡
Melek2023 Tubissyy simdi kontrolden ciktim acikligim 5 cm olmus, birazcik sancim oluyor. eve gitmeni onermiyorum yatisini yapalim suni sanci verelim dedi,ben suniden korktugum icin eve donuyorum,kendi sancimla gitmek istiyorum…
Melek2023 Tubissyy aminnn cok tesekkur ederim 🥺😊🤲🏻 korku heyecan sevinc butun duygular karisti bende.