İlk önce eltimin kızında çıktı çocuğu alacağız bile dediler çocuk hastalıklı kalp hastası imza atarsanız alalım dediler eltim aldırmadı. Doğdu çocuk sapasağlam ben hamile kaldım bana da kalbinde parlaklık var genetik olablir kalp hastası olabilir dediler hamlileğim çok zor geçti ama çok şükür bebeğim çok sağlıklı hiç bir sorun yok