Kızlar adetim 5 gün gecikti arada kahverengi lekelenmem var önceden 3 kimyasal 1 tane de 8 haftalikken bebeğimin kalbi durdu bugün kan verdim 210 çıktı doktor 4 haftalik felan dedi 15 gün sonra gel kalp atışını duyalım dedi tekrar kan ver felan demedi değer normal mi haftasına göre dedim evet dedi oruç tutma konusunda sordum birsey demedi trioid hastasıyım doktorum endokrine yönlendirdi o doktoruma sordum oruç tutmanın sıkıntısı olmaz dedi daha küçük dedi sizce tekrar kan vermelimiyim oruç tutmalimiyim cvblarsaniz sevinirim