Tubissyy Didemmms 38+1 her an gelebilir diye bekliyoruz yarın kontrolümüz var bakalım ne diyecek doktorumuz
H_kubra Bende bugün tam 38 haftalığım normal doğum istiyorum doktorum bugün yarın veya 3,5 güne olur dedi doğum ama bakalım bekliyorum