Kocc10 benimde 4 temmuz gözüküyor ben yeni doğan ve 0-3 ay için 4-5 takım 2-3 tulum aldım birkaç tane daha alırsam alırım takım dışarı falan çıkartırken giydirmeye birde ilk doğduklarında üşüyorlarmış evde de giydiririm dedim ama sonrası için sadece ayaksız alt alıyorum sıfır kollu çıtçıtlı zıbın ve altına bi pijama giydiririm çünkü sıcak oluyor burası genelde o aylarda 30-40 derece falan oluyor teyzemde Ağustos’ta doğum yaptı bu şekilde giydirdi hep ince alt pijama üstüne sıfır kollu zıbın uyurken falan da müslin örtü üstüne o kadar