Efeoglum54 17.haftadan beri erken doğum riskim var benşm çok erken haftalarda istemesinde başladım alışverişe ben. İlk gebelik olunca heyecandan tutamadım herhalde bi de şubat insirimi Kasım indirimi derken o dönemlerde eksikleri tamamlamaya çalıştım. Çok şükür her şeyleri hazır gibi Rabbim inş kullanmak nasip eder. Bebişleriniz iyidir umarım🙏