Merhaba kızlar 17 haftaya girmek üzereyim ve 2 inci gebeliğim zaten minik kızım ultrasonda çok hareketli bir bebek yerinde durmayan minik bir prenses dün gece ilk kez hareketlerini hissetim zaten doktorum da 13 haftalık kontrolle gittiğim de 1 ay sonra hissedersin demişti bu öğlen yatıyordum karnımda hareketlenme hissettim direkt karnımı açtım karnım da bariz hafif dalgalanmalar gördüm çok uzun sürmedi ama çok güzeldi.. ilk gebeliğim de 20 haftada hissetmiştim oğlum çok hareketli değildi tekmelerini hissederdim sadece çok mutlu ve heyecanlıyım sizinle paylaşmak istedim 🙈🙈🙈🙈