Ebrulicim Merhaba kızlar 1.5 yılı geçkin çocuk düşünüyoruz HSG ocak ayında çekildim hiç bi sıkıntı yok doktorum 6 ay bekleyelim dedi herhangi bi tedavi uygulamıyo beklemeli miyim başka doktorada görünmeli miyim acaba?
gamze_gbdk Ebrulicim Bende rahim filmi cekildim ve bana da 5-6 ay bekleyelim olmazsa tekrar gel dedi baska doktora gittim oda ayni seyi soyledi bende beklemek zorunda kaldim elimden baska bisey gelmiyor