esraeses mutalaka başka doktora gidin ama inanım devlet hastanesindeki doktor sıkıntılı, hiç risk yok diye bir sonuç imkanı yok bu öyle bir test değil, bence yanlış bilgilendiriyor sizi. Benim sonuçlarım yaşım 36 olduğu için sizden daha riski yüksek çıkmıştı anladığım kadarı ile, ama fetal DNA temiz çıktı, hiç değilse içiniz rahatlıyor.