FyA eger yaptırmak istemiyorsan mutlaka şeker ölçüm cihazı alıp ölçüm yap şeker çok riskli bir şey bebek için çünkü ben ilk oğlumda şeker yüklemesi yaptırmıştım şekerim çıkmamıştı ikinci oğlumda şeker yüklemesi yaptırmıştım şekerim çıkmıştı doğuma kadar diyet yapmıştım üçüncü oğluma hamileyim en başından beri ara ara şekerimi ölçüyordm 23 ten itibaren şekerim yükselmeye başladı şimdi diyet yapıyorum 24+5 haftalık hamileyim düzenli ölçüm ve diyet yapıyorum