ftmk kadın doğuma gitmiştim muayene için. O zaman doktor istedi. 6. Haftaydı kalp atışı duyuldu artık tahlilleri yapalım dedi. Ayrıntılı kan ve idrar tahlili istedi. Ondan sonraki süreçte sağlık ocağına gittim ayda bir falanda. Hamileyim diyince sağlık ocağı idrar da istiyor hemen zaten. Kana da bakıyor yine