Babymom07 onlar süt oluştuğunun göstergesiymiş canım bende merak etmiştm baktım nette öyle yazıyordu ama çıkarttığımız da bir zararı olur mu bilmiyorum nemlendirici kullabilirsn ama ben bilmeden çıkartmıştım bi kerecik de sonra öğrenince daha ellemedim ama düzeldi aynı eskisi gibi oldu şuan uçları