Asure123 37+6 hamileyim. Bazen arkada belimin ortasında ağrı oluyor. Bazen de kasık ağrım oluyor. Bazen de karın ağrısı ve bazen bu ağrılar dolaşıyor sırayla olabiliyor. Kasık ağrım var diyince idrar yolu enfeksiyonu vardır diyorlar. Bel ağrımı söyleyince bebeği taşımaktandır diyorlar🫠 bunlar şimdi yalancı sancı değil mi? Değilse yalancı sancı nasıl oluyor bir söyler misiniz bana🙈
Nuraslanklc Asure123 yalancı sancı düzensizdir misal 1 saat tutarsın düzenli gelir gibi ama bir anda kesilir doğuruyorum sanırsın ama tam umutlanmaya başlarsın kesilir 😂😂 yani dinlenince yürüyünce duşa girince geçiyorsa yalancı sancıdır 38. Haftada daha sıklaşır 39. Da biraz daha sıklaşır
mavikalpvemavikalp Asure123 ay tamda bende yazacaktım aynısı oldu az önce Belimin ortasına ağrı girdi önce sonra uzandım kasıklarım ağrıdı regl sancısı gibi nefes aldım verdim geçti
Aleynakuzuu Asure123 yalancı sancıyı bilmiyorum ama ilk çocuğumda adet ağrısı gibi ağrı çektim gece boyunca sabah da suyum gelmişti
Elhayal MadameNoire benim nefesimi kesiyor nefes nefese kalıyorum bende 34 haftalık olduk bugün 1 haftadr ara ara var bu aralar bugün belime ve bacaklarıma yayıldı ağrı adet olcakmisim gibi ağrı gelince bacaklarım belim ağrıyor
Asure123 Nuraslanklc benim kafamı karıştıran şey, yalancı sancı öyle girmez. Farklı olur falan diyorlar :( yani gerçek sancı olmadığını zaten biliyorum da, yalancı sancı da değildir diyorlar moralim bozuluyor 😂
MadameNoire Elhayal benimde 34 de öyle idi 35 de arttı şu an 35 + 5 dun geceden beri hastanedeyim ağrım gelince gittim muayene edildim 2 cm açılma çıktı kanama olunca gel dedi kanama oldu 1 saat sonra hemen gittim nst de sancim çıkıyor her 1 saatte nst deyim ..
Elhayal MadameNoire 28 de öle oldu doktor yalancı sancın var dedi yatış istemedim ama bu aralar sk sk arttı daha doktor kontrolume 10 gün var yürüdükçe aşağısı acıyor sanki birşey var orda bıçak saplanır gibi yürütmuyo karnım sürekli taş gibi 5 dk da bir toplanıyor karnim
Esrchn14 Bir aydır sürekli yasiyorum bunu , yalancı sancı malesef, düzenli aralıklarla geliyorsa ancak doğum belirtisidir
Nuraslanklc Asure123 herkeste farklı oluyor inan ki hatta her gebelikte bile ilkinde farkına bile varmıyordum yalancı sancıların doğum yapacağımı da kontrol e gitmesem anlamazdım bile belki bu gebeliğimde de her gün yanlış alarm😂😂 tam evet diyorum bu kez doğuruyorum bir anda kesiliyor sancı o yüzden kendini en iyi bilen sensin ve yalnızca sen anlarsın kafan karışmasın 😄