sweetmom_ Merhaba kızlar ben pkos hastasıyım. Bu ay klomen tedavisi olacağım ama adet olamıyorum bir türlü şuan duphaston kullanıyorum. Bana yardımci olabilir misiniz? Bilgi ve tavsiyelerinize ihtiyacım var. Teşekkürler 💐
Damlademir sweetmom_ gayet güzel ilaçlar bende ilk hamileliğim de duphaston ve klomen ile 3 4 aya hamile kaldım inşallah sizde kalırsınız rabbim size nasip eder 💖💐🌸
Damlademir sweetmom_ ilaçlarınızı düzenli kullanın ve aklınızdan çıkarın stresten uzak durun hemen hamile kalacaksınız Allahın izniyle
Busra61CN sweetmom_ çatlatma iğnesi de oldum üç ay maalesef işe yaramadı. Beslenme düzenimi değiştirdim sağlıklı beslendim bol bol yürüdüm bol su içtim clife kullandım yumurtlamamı takip ettim ikinci ayda hamile kaldım şuan kızcem 1aylık oldu.
sweetmom_ Ebrulicim inşaallah bende olurum ilacimim bitmesine 2 gün var karnıma ağrılar girmeye başladı masaj da uyguluyorum.
sweetmom_ Damlademir darısı başıma inşaallah. Bir şey soracağım duphaston ilk defa kullanıyorum. Onun yumurtalar üzerinde etkisi nedir acaba? Onun da tedaviye etkisi var mı? Yoksa tarlusal gibi sadece söktürücü özelliği mi var
sweetmom_ Busra61CN ay maşallah. Allah evladinizi bağışlasın inşaallah. Bende dikkat etmeye başladım inşaallah olacak. İftardan sonra yürüyüş yapıyorum adaçayı içiyorum sürekli