35+3 haftalık hamileyim 4 nisanda doğum yapıcam genelik şekerim var ocak ayından beri diyet yapmaya çalışyorum ama şu 1 2 haftadır yapamamaya başladım bütün motivasyonumu yaşama olan sevincimi kaybetmiş gibiyim 2 3 sefer açlığım 1 kere 100 mg 2 3 sefer 96 97 ve 98 gördüm toklukta 1 sefer 154 mg 1 seferde 146 gördüm ama onun haricinde açkığım ve tokluğum genel olarak 95 ile 140 hiç geçmiyo Dün endokrin dr normal kontrol gittim 3 aylık kandan hemoglobin bakıldı 4.5 çıkmış gayet normal trioidler falanda normal ama bebeğim 1 2 hafta önden gittiğini söylediğimde insüline başlayabiliriz bebeğin önden gittiği için dedi bütün moralim sıfır oldu ama kadın doğumcumda 1 2 hafta iri bebeklerde oluyor diyetine dikkat et diyor sadece bebek önden gittiği için insülin başlanılır mı gerçekten hamileliğimin o tatlı keyfini stres üzüntü ele geçirdi sadece bi an önce doğurmak istiyorum 😞