Tek eksiğim bunlar kaldı kızlar ama nasıl alsam karar veremiyorum. 0-1 ay 5li almıştım bir de hastane çıkışlarında vs var, saymadım ama tahminim 8 tane falan böyle küçük vardır daha almayacağım. Ama sonrası için 3-6 aydan mı almaya başlayayım 6-9 aydan mı bilemiyorum. Hemen büyüyorlar 3-6aylar hiç giyilmiyor diyenler oluyor ama hemen 1 ayda da 6-9 aylık giyecek kadar büyür mü ki deneyimli annelerim nasıl almalıyım sizce🌸