Emel_aslan06 1kb1ra canım şeker yüklemesi için randevu mu almam lazim yoksa direk mi gitmem lazim hastaneye acaba🌼
1kb1ra myangelson aldılar fakat o daha çıkmadı neden bilmiyorum bekliyorum onu da bu sonuçlar çıktı ama ilk verdiğim sonuç çıkmadı
myangelson 1kb1ra biraz daha bekleyin bakalım ya da o direk açlık diye geçiyor olabilir mi direk ogtt diye arattiginiz için çıkmamış olabilir açlık olarak bakildiysa direk
1kb1ra myangelson yok canım hiç bir şekilde gözükmüyor acaba hiç girilmedi mi diye düşünüyorum birde glukoz diye bir değer var ama onun olduğunu sanmıyorum
myangelson 1kb1ra o da olabilir glukoz da şeker parametresi. Şeker yuklemesiyle beraber başka tahlil yapılmadiysa bugün sonuç odur
1kb1ra Emel_aslan06 ben kadın doğumdan randevu aldım 3 aydan büyük gebelere bakan polikinlikten o yönlendirdi beni canım