Aybukgeg Kızlar selam 1. Doz tetanoz aşısını yaptırdım 2. Doz ile arasında zorunlu 4 hafta mı olması gerekiyor aile hekimliği bana 2 ay sonraya randevu oluşturmuş yanlış tarih mi atıldı emin olamadım bilgisi olan
Sehri-erhan-123 Aybukgeg bende ilk dozumu bugün oldum 2. Doz için bir ay sonrasına gün verdi 16 nisana
Senmsii Aybukgeg İki gün önce 1. Aşıyı oldum hemşire en fazla 6 hafta arası olması gerekir genelde 4. Hafta çağırıyoruz dedi
Yenianne6706 Aybukgeg ben ilk dozu olduktan 4 hafta sonra çağırdı fakat antibiyotik vs kullandığım için gidemedim. 32. Haftaya kadar zamanı var dedi sağlık ocağındaki hemşire