Mjgnfdn denizcatalbasoglu20 ben ilk gebeliğimde açmıştım böyle bi post 2019 da.. baya kalabalık bi grup toplanmıştık sonra bebeklerle toplandık hala görüşüyoruz.. hele 4 tanesiyle cok cok yakın olduk. Ben bu gebeliğimde cok aktif olamadım hep aklımdaydı iyiki açtınız🙏🏻 ben 39+2 oldum artık. Deva hazara gidiyordum ama sezeryana yönlendirmeye çalıştı bende zeynep atgüden orpak a gidiyorum özel sağlık
Leylaaaaa denizcatalbasoglu20 merhaba ben de denizlideyim ve denizliliyim 16+5 teyim şuan özel sağlık Hastanesi’nde Şengül hanıma gidiyorum memnunum
Cennet-polat Mminikmucizemm merhaba bende Denizli’de yaşıyorum 21haftalik hamileyim detayliya girdinizmi ?
Sena-cy00 denizcatalbasoglu20 Bende denizli’deyim.. 9 ay önce Semih mun yaptı doğumumu kendisinden memnunum.. 9 aylık yakında yaşına gircek bir kızım var ☺
denizcatalbasoglu20 Mjgnfdn ne güzel çok iyi yapmışsın bitmiş artık sizin gebelik ne güzel darısı başımıza :)
Baysalcennet Mjgnfdn Merhaba bende davaya gidiyorum ilk doğumunuzdamı normaldi neden sezeryanla yönlendirdi
Kayalp FZMB bende gurbetciyim vala çok isterim arkadaş olmak gurbetciyi en çok gurbetci anlar ama tanışma nasi oluyor bilmiyorum
denizcatalbasoglu20 Mminikmucizemm özel sağlık hastanesinde değil mi yunus bey onada çok giden var sürekli duyuyorum adını
Fatmakrma Mjgnfdn bende Zeynep hanımda takipliyim nst kaçıncı haftada olmustu birde çatı kontrolü kaçıncı haftadaydı bizde 34 haftalığız merak ediyorum da