Esrashshshssh Kızlar hic bir belirti yaşamıyorum ve bu yüzden çok korkuyorum aça bebek nasıl iyi mi diye sizde de bu korku varmi nası yendiniz
Nnoktaa Esrashshshssh hamileliğe dair hiçbir belirtim olmadı oğlum şu an kucağımda. Endişelenmeyin kendinizi olumsuza odaklamayın.
Zeynepkrkytlli Esrashshshssh ilk başlarda bende de belirti olmadı hatta her gittiğimde sen hamile değilsin önceki doktor yanlış görmüş vs diyecek diye korkuyordum Allah’a şükür şimdi 28+2olduk
Hayaldie Ayni sorun 2 gun once bendede vardi hatta bende yazmistik hormonlardan dolaymis cok sukur benm 14+4 normalmis yani
Rumeysacelikk46 Bende gebeliğimin başından belli hiç bir belirti yaşamadım hatta bazen hamile olduğumu bile unutuyordum 😂 artık kızım hareket ettikçe ve karnım büyüdükçe hamile olduğumu anlamaya başladım şuan 25+3 çok şükür bir problemimiz yok ☺️
Esrashshshssh Zeynepkrkytlli ben ultrason için uzan diyor ya orda kalbim duruyor diyorum ağa birsey diyecek
Rumeysacelikk46 Esrashshshssh içini ferah tutmaya çalış , kendini böyle strese soktukta sende ki stres hormonları bebeğine geçiyor bebek için çok sağlıklı bir durum değil ☺️ sağlıkla al inşallah kucağına