Merhaba herkese benim ilk gebeliğim ve şu an 22+6 olduk . İlk gebeliğim olduğu içinde bazı konularda kararsızım mesela bebek alışverişine ne zaman başlamalıyım ve merak ettiğim bazı zincir marketlerin aktüellerine Wee baby ürünleri geliyor bu tarz ürünler alarak ufaktan başlamalı mıyım sizce yani bu marka çok bilinen ama özellikle biberon emzik tarzı ürünlerde sizce daha detaylı araştırıp ona göre mi almalıyım bazı şeyleri