Syda01 Ftmrdcc kesinlikle doğumdan önce tedavi ol evet bebege de bulaşır o daha da zorlar seni ama kayinvalidenler de tedavi olmali doğumda falan elbet yanina gelecekler yine bulaşırsa yazık olur bebege de sana da