Emine-Yldrm07 Haftamdayım ve doktorum bebeğin başı aşağıda dedi doğumum yaklaşmış mıdır böyle olanlar genelde kaç haftaya doğum yapar ? Bilgi verir misiniz kızlar 🌸
erdmdml Emine-Yldrm07 benim yaklaşık 28 den beri baş gelişde rahim ağzı uzunluğunuza bağlı birşey bu 🫶🏻
Boncukk123 Emine-Yldrm07 hayır canım hiç alakası yok yeri varken istediği gibi döner bebek 30+5 im benim ki de baş asaga suan yeri varken döner bebek dedi doktor son zamanlarda artık doğum pozisyonunu alırsa alır rahim uzunluğun da sıkıntı yoksa açılman yoksa endişe etme
Gamzenakit Emine-Yldrm07 canım benim de 33 den bari başı kanalda yerini aldı sancılarım ağrılarım nst de cıkıyor ama ben analmıyorum 6 saate bir ilaç alıyorum o engelleiyor hissetmemi simdi 36. Haftadayım korkmayın 😊🥰🙏🧿👼
Aysenur-yakarer28 Benim 20. Haftamdan beri başı aşağıda ve bebeğimin kendide hep aşağıdaydı hep rahimimde ağırlık vardı yaklaşık 4 aydır yatıyorum 34 haftalık oldum açılma olmadan bir şey olmaz bebekler ne zaman isterlerse o zaman geliyolar ben de elim yüreğimde bu zamana kadar geldim umarım hepimiz bebeğimizi sağlıkla kucağımıza alırız 🫶
Sdaltun Ben 33+3 haftalığım şuan baş dönmedi henüz , 35. Haftada çatı muayenesi yapıcaz dönmezse sezeryan hakkında konuşabiliriz dedi doktor ben normal doğum yapmak istiyorum . Bu haftadan sonra bebişin başı dönen var mı ?