Furutti bende 38+3 teyim 35 ten beri yalancı sancılarım var bazen dayanamıyorum hatta acaba bu sefer gerçek sancı mı dediğim oluyor 🙈 38 de çatı kontrolüm vardı 1 cm açılmam olduğunu ve doğumunun normal olacağını öğrendik hem panik hem mutluluk içersindeyim bebişlerimize kavuşmamıza az kaldı sağsalim kucaklarımıza alırız inşallah 🙏🏻 Maşallah çok az kilo almışsın canım ne güzel ben 11 kilo aldım valla inşallah sonrasında gider bebişin kaç kilo cinsiyeti nedir