Tugce889 gebelık kaydını gıdıp actırmadıgın zaman bılemezler zaten hamıle oldugu once gıdıp bn hamıleyım gebelık kaydı actırmak ıstıyorum demen lazım ha ona ragmen bılmıyorlarmıs gıbı yapıyorlarsa dıyecek bısey bulamıyorum bazı saglık ocakları umursamaz davranabılıyorlar herkes ıyı yapmıyor işini bn ilkınde tetanoz asısı olamadım depremden dolayı bunda ıstedım 20 ıncı haftalarda yapılıyor dıye bılıyorum canım yıne de bı gıdıp sorman lazım ya da tetanoz asısı olmak ıstıyorum demen lazım yoksa umursamıyorlar cogu ☺️