Zzeeyynnoo 30+5 im benim cok erken haftalarda başladı sonra azalmıştı sımdı yine başladı dedıgın gibi yatmayı bıraktım oturamıyorum bogazıma kadar yanıyorum ama şöyle soylıyım sıvı yağ,baharat,şekerli şeyleri hiç tuketmeyince bir de yatmadan 3-4 saat önce yemeyi kesince bir nebze iyi geliyor sanki şuruplar bana da fayda etmedi